Godmorgon!

Hejsan, är ni taggade för en ny dag med nya tag och nya krafter? Det är jag fasktiskt. Känner för en riktig wokr out idag. Vissa dagar kan man känna att det verkligen inte går bra att träna denna dag, men hey, don't give up. Ta en liten promenad, eller städa eller nå sådant. Du rör på dig och du gör av med kalorier.  Så att säga: det är bättre att göra 1 situps än ingen alls, då är man påväg.


Jag tänkte göra klart lite måsten här hemma sedan ska jag ut och handla, promenerar dit. Det är inte så långt och behöver promenaden så jag piggnar till lite. Lite senare tänkte jag ut på löptur och sedan hinna med att simma. Får väl se vad som hinns med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0